Post by rebirdpuconto on Mar 6, 2022 6:29:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uithoudingsvermogen vergroten hack ▞▞▞
▞▞▞ Scary Teacher 3D 2022 version ▞▞▞
Het is leuk maar voor kleine kinderen is het nog wat eng
Ik had 30 sterren, 1700 munten. Ik ging terug naar het spel en alle munten en sterren waren weg
Ik vind dit spel leuk omdat het echt leuk was en je alles kunt doen dat ze daar kunnen blijven en het is echt leuk dus je moet dit spel nu spelen uniek speel het elke dag glad echt echt heel leuk en ook echt heel erg leuk het is Roblox en je moet het ook spelen omdat het echt leuk is en omdat je super leuk moet zijn je moet eerst sporten voordat we weer naar school gaan en we moeten het eerste examen doen voor mijn school dus deze keer gaan we Hart Street Eagle broer
Eerlijk gezegd is deze app 🗑 Soms. De app crasht steeds weer. DAN betaal ik en krijg ik de niveaus niet, ook werd ik door haar betrapt toen ik ZELFS NIET DICHT BIJ HAAR WAS.Ook wanneer kinderen de app downloaden, is het niet goed voor een kind dat een vrouw ziet stikken. En dan reageert de ontwikkelaar niet eens!? Deze apps soms en ik begrijp de problemen van andere mensen, in tegenstelling tot de ontwikkelaar. Dus ik zeg: koop niets, download deze app niet, en als je een kind bent, installeer hem dan niet.
Probeer te laden en komt tot 100 procent, dan bevriest het en schopt me eruit. Kocht een scène en doet hetzelfde. Hoe los ik dit op?
Soms wil ik zonder die oma
Scary Teacher 3D Simulasi gni
Echt wat een dom en stom spel
Een soort baby's 1e horrorspel. Gratis, gemakkelijk en nauwelijks eng.
Download Scary Teacher 3D 5.10.3 MOD Gratis aankopen / gratis ontgrendeld voor Android-mobiele telefoons, smartphones. Tablets en meer apparaten.
Het is oke kwam en ik hou er echt van ik en mijn zus speelden elke dag het is alleen dat het soms een beetje moeilijk kan zijn, maar het is nog steeds goed en ik vind het echt leuk, maar soms heeft het glitches en ik verlies mijn geld soms dus ik weet het niet wat is daar mee maar ik vind het een heel goed spel 🙂🙂🥺🥰
Het is een goed spel, maar het heeft meer leuke dingen nodig, zoals een modus die de techneut je niet kan zien, zodat je het huis kunt verkennen en rond kunt kijken en de mensen meer sterren kunt geven omdat sommige mensen sommige sterren niet kunnen vinden in de game die ik niet ' Ik weet niet of er een online modus is, maar zo niet, dan heb je er een nodig zodat mensen samen kunnen spelen zoals met hun vrienden en broer en zussen dus ja dat is alles.
Slechte graphics, slechte animatie en ook glitchy. Wat ik haat in dit spel is dat Miss T je kan zien als je een bepaalde afstand van haar bereikt, ongeacht of je je verbergt, of ze niet naar je kijkt of niet, ze kan je zien, zolang je maar dichtbij genoeg bent. Ze is bijvoorbeeld in het huis en jij buiten het huis, ze kan je zien zolang je dichtbij genoeg bent, ongeacht of er een muur is, ze kan je nog steeds zien, want zo programmeert de ontwikkelaar haar.
Doet het Niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saai maar dom
Het is een heel leuk spel, als je je verveeld dan denk ik meestal aan dat spel om te spelen:Ik raat dit zeker aan om te spelen
Ik denk dat dit spel echt leuk is. Je wilt de missies gedaan krijgen, maar het is eng als je moet proberen weg te blijven van de leraar en om haar heen te werken. Hou van het spel.
Erg leuk spel, maar ik haat de energiemeter omdat deze erg snel leeg raakt. Daarom geef ik het vier sterren.
Het is allemaal shirk bijgeloof en nep Julie zijn gewoon levenloos
Het is een leuk spel, maar ik denk dat het makkelijker zou zijn als je uit je gezichtspunt zou kunnen zoomen, omdat bewegen vervelend is.
Euhm.
Ik vind dit spel leuk, maar om de andere niveaus te doen, moet je advertenties bekijken of er geld voor betalen. Ik wil gewoon de niveaus spelen zonder enige advertentie-app. Maak meer niveaus waarvoor geen betaling vereist is, hou van het spel ☺️
Het was leuk maar als mevrouw je achtervolgt, is ze gek omdat ze je begint te achtervolgen als ze je niet eens kan zien. Dus download het niet.
Ik kon niveau 2 niet achterhalen. Het was een leuk spel totdat ik er elke keer niet in slaagde. Al met al krijgt het 3 sterren.
Scary Teacher 3D 5.3.2 MOD (Unlimited coins) 2021 Apk
Ik hou echt van dit spel, maar ik heb het snel gefikst en ik wacht op hoofdstuk 2 om uit te komen, hoef ik het niet te kopen. Ik denk niet dat het de moeite waard is om een dollar te betalen voor een paar levels.
het was in het begin goed, maar om het spel te verslaan, moet je de andere bladeren kopen om te downloaden als je bereid bent geld aan dit spel uit te geven
1😕 2😑 3☺ 4😃 5 😘😁😍
Pooking - Billiards Ciudad Deportes skmj
Stom ik moet 2 dingen van mijn telefoon af halen en dat zijn tik tok en roblox
Advices for Scary Teacher 3D - Nieuwste Versie Voor Android
Ik vind het leuk
Dit is de beste game die ik ooit heb gespeeld, het is als een leraar in het echte leven en het is zo grappig en ik vind het geweldig dat er echte tools in de echte wereld zijn. Ik vind het zo leuk dat ik het zeker moet aanraden om het te spelen